onsdag, juni 24, 2009

Lea er halt…

Måndag hadde eg, Lea og mamma oss ein fin kveldstur framover. Tysdag merka eg at Lea var litt rar i boksa, men trudde eg berre såg feil, at det var fordi ho var ekstra mett, men onsdag fekk eg dessverre stadfesta mistanken – Lea er halt, i høgre bakfot.

Mamma tok ut hestane om morgonen, og syns Lea gikk litt rart. Når ho tok inn på kvelden, kom Lea gallopperande i møte. Registrerte at ho sikkert var halt når ho gikk opp igjen i stallen, men ikkje i kva fot. Når eg kom inn 20 minutt etterpå, var ho heilt tydleg halt i høgre bak. Ville knapt trakke ned på foten. Det første som slo meg var forfangenheit, og utifrå kor låk Lea var, valde eg å kontakte dyrlege.

Veterinær Henriette var på besøk onsdag kveld, det samme var hovslagaren, sidan Henriette mistenkte hovbyll. Ho trudde ikkje det var forfangenheit, som eg først tenkte.

Ingen teikn til verken hevelse, varme hovar, auka puls, vonde ledd eller noko. Ikkje feber, og fin allmenntilstand.

Ingenting å sjå i hoven heller, men har ikkje skjært nedi den endå. Vil vente litt, prøve la ein eventuell hovbyll komme ned av seg sjølv, iallfall litt først. La på grønsåpeomslag på hoven over natta. Må snakke med veterinær igjen i dag, torsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar