lørdag, juli 18, 2009

Er Lea bedre?

image Lea har fått antibiotika i tre dagar no, og eg er ganske sikker - ho er BEDRE!

Eg torer ikkje tru så mykje endå, men nokon teikn er ikkje til å unngå å sjå. I går tok ho lengre skritt inn frå beite. I dag har ho vandra mykje meir på beite enn elles dei siste dagane, avlastar ikkje så mykje eine bakfoten som ho har gjort dei siste to vekene, og i kveld klødde ho knapt når ho kom inn frå beite.

I kveld har ho ikkje fått metacam (smertestillande), så er spent på morgondagen...

Vi kryssar alt vi kan no, for at det fortsett slik. Samtidig tør eg ikkje heilt tru på det endå... Men jau, eg ser eit håp :o)

Nok ein gong, tusen takk for alle som viser at de bryr dokke no. Det varmar utruleg!

PS til Mamma: Håper det var greit eg brukte dette koslige bilde av Lea og deg:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar