fredag, juli 10, 2009

Lea har blitt verre igjen…

Eg var ved godt mot, og trudde alt skreiv seg frå bekkenet, og at det var på god vei til bedring… Men i går var Lea tydleg verre, no er ho halt/dårlig i høgre framfot…

Fortvilelsen greip meg igjen no. Kva er det som feilar stakkars Lea…?

Sidan ho hadde tydlege smerter, snakka eg med veterinær Henriette igjen. Eg fekk finadyne (smertestillande) til ho, så eg fikk gitt i går kveld og eventuelt i kveld.

Har snakka med veterinær Osnes i dag. Eg ville dei no skal ta blodprøve for å teste mellom anna borreliose. Sidan det er helg, ville Osnes vente til måndag, så då vert det gjort.

Fann ein artikkel på Veterinærinstituttet sine sider, om borreliose. Interessant lesning. Eg held nok igjen ein knapp på at det verkar som det er det Lea har. Vi skal iallfall få sendt blodprøver til analyse, så får vi ta det derifrå. Om ikkje det er det som feilar, veit snart ikkje eg…

Skal også snakke med veterinær Camilla Stava igjen, for å høyre om det kan skrive seg frå noko ho fann. Har berre ikkje hatt anledning til å ringe endå.

Har fått metacam igjen til ho, så ho får stå på over helga, iallfall, om det er behov.

To be continued…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar