lørdag, juli 10, 2010

Det nærmar seg NM Fjordhest 2010!

Det er lenge sidan eg har skreve i bloggen no. Lea har reist til Volda, og Lea og Janita kosar seg saman i sommar.

Eg droppar ei lang oppdatering, og hoppar rett på noko nytt!

På tysdag startar NM Fjordhest, og som dei fleste veit skal det vere i Ørsta i år. Eg gler meg stort, og er veldig glad for å få vere litt med på laget. 

image
Maratonen vert nok spanande på fredag! Her frå ei maratonkonkurranse på Nordfjordeid i fjor. Foto: Ingvild R. Hansen

13.- 18. juli er datoen, og Ørsta er staden.

Det er ikkje så lenge sidan det låg ei lita sak om det på framsida på hest.no; Mange påmelde til NM Fjordhest og eg reknar med det kjem meir i løpet av veka.

Eg har ein plan om å få blogga frå veka, både resultat og bilder. Håper det let seg gjere.

Lykke til, alle som skal delta! Og vi andre lyt heie stort, som vanleg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar