fredag, juli 17, 2009

Tusen takk for all respons! + ei lita oppdatering

image Først må eg berre få takke alle for engasjement, kommentarar, gode ord osv. Eg har dessverre ikkje fått svart alle, men set stor pris på alle kommentarane. Det varmar verkleg:)

Eg trur også at eg har skaffa hest.no nokre nye lesarar ettersom eg veit fleire kollegaer og vennar har vore innom her...

Det har vore ein lang dag i dag, så eg må berre kort oppdatere, og heller komme tilbake med meir i morgon.

Blodprøvene for diverse visste ingenting, borreliaprøva har vi ikkje fått svar på endå.

Lea har starta med antibiotikabehandling, og fått to doser no. Ho skal ha to til, så får vi ta det derifrå.  Antibiotikaen får ho intravenøst, og skal ta knekken på ein eventuell borreliose-bakterie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar